Nieuw: Mijn CNB

30-04-2019

Maandag 13 mei (8.00 uur) gaat ons nieuwe klantportaal live: Mijn CNB.  
Een nieuw en verfrissend portaal dat klaar is voor de toekomst.  Dit betekent dat het huidige klantportaal vanaf vrijdag 10 mei 18.00 uur niet meer bereikbaar is.  

Op Mijn CNB kunt u gewoon inloggen met uw huidige gebruikersnaam en wachtwoord. We hebben er allereerst voor gezorgd dat alle functionaliteiten uit het oude portaal ook toegankelijk zijn in ‘Mijn CNB’. Dus behalve een nieuw uiterlijk en meer gebruikersgemak verandert er voor u weinig.  

Wat verandert er wel? 

  • De notificatie heeft een andere vormgeving en bevat geen links meer naar individuele documenten. 
  • Alleen documenten vanaf vrijdag 10 mei staan aangegeven als ‘nieuw’.  

In een later stadium gaan we meer functionaliteiten toevoegen. Dit doen we graag op basis van uw gebruikerservaringen.  

Wij vinden het belangrijk dat u uw leveringen kunt blijven opvoeren in ‘Mijn CNB’. Voor nu en in de toekomst blijft dit een belangrijk onderdeel van ‘Mijn CNB’. Het voordeel van het invoeren van uw eigen leveringsnota is een snellere verwerking en minder kans op fouten. Het is niet meer mogelijk om correcties te doen, omdat dit voor teveel onduidelijkheden heeft gezorgd. Uiteraard kunt u wijzigingen wel aan ons mailen en zorgen wij voor een juiste afhandeling.  

Mijn CNB: 

  • 24/7 inzicht in uw administratie  
  • Uw administratie is opvraagbaar vanaf 1 januari 2014 
  • Gratis en eenvoudig in gebruik 
  • Eenvoudiger terugvinden van orders, facturen en rekeningoverzichten 

Heeft u naar aanleiding van dit bericht vragen? Dan kunt u contact opnemen met onze administratie via administratie@CNB.nl of via 0252 – 431 -200.  

Hieronder alvast een preview...

 

Highlighted image: Nieuw: Mijn CNB

Vergelijkbaar nieuws