Nieuwe huisstijl kleurt CNB

11-09-2017

Ondernemend, resultaatgericht, verbindend en actief. Onze kernwaarden die een belangrijke rol hebben gespeeld bij de ontwikkeling van onze nieuwe huisstijl. 

Rood, paars en oranje zijn de nieuwe kleuren van ons logo. En daarmee dus ook onze website, het briefpapier, flyers, productgidsen en alle andere uitingen. Het was tijd voor iets nieuws. In de afgelopen jaren zijn er veel nieuwe uitingen bijgekomen. Dat vroeg om eenheid en een stukje professionalisering. 

Verbinden
CNB verbindt de wereld van bloembollen.  Dat is wat we in de kern doen en dus hebben we gezocht naar een huisstijl die hierbij past. Het resultaat is een fris en helder logo, waarbij de kleuren bewust gekozen zijn. Rood en paars zijn veel voorkomende kleuren in de bollenvelden. Oranje staat voor het typisch Hollandse product en de leidende positie die wij in deze sector hebben. De bloembladeren staan voor alle producten waarin wij bemiddelen. Alle diensten die wij verlenen vallen onder deze nieuwe huisstijl.